22 August 2016

perubahan baju pengantin sejak 100 tahun dahulu


assalamualaikum ^ ^

korag taw tak aku ni suka sebenarnya tengok baju kawin,aeh..jap..bukan suka sebab aku ni mengada nak kawin taw..hahaa..sebab lawa laa lagi-lagi yang kembang gila tu.lagi kembang lagi aku suka..hehee

so hari tu aku terjumpa la gambar baju pengantin sejak seratus tahun dulu,meh sini jom tengok cane rupa baju pengantin dulu-dulu.














kalau aku la kan..aku paling suka yang tahun 1955 tu.salah satu sebab nya dia ada reben kat belakang tu.yang paling aku tak berapa nak suka pulak yang tahun 1985 sebab dia macam menyeramkan.hahaaa..

mungkin sebab faktor aku selalu tengok cerita orang putih yang seram kalau ada macam pengantin je.pengantin tu mesti pakai baju ala-ala macam tu.menakutkan kot..hahhaa.korang pulak?

have a nice day ^ ^




21 August 2016

we proud of you Dato' Lee Chong Wei


assalamualaikum ^ ^


baby pun sokong taww

semalam masa dato lawan dengan Lin Dan riuh rendah rumah ni taw,seronok tak taw nak cakap macam mana.aku memang eksaited bila dato' LCW lawan.hehee.walaupun hari ni dato LCW dapat perak sikit pun tak de rasa kecewa.bagi aku ataupun bagi kita semua rakyat malaysia beliau tetap juara.tetap emas di hati kami..yeayy!

tak reti nak tulis panjang-panjang tapi pape pun
we pround of you DATO' LEE CHONG WEI! <3