21 April 2017

SIMPLE DIY


 assalamualaikum !

di hari jumaat ni miza nak tunjuk simple diy yang mungkin korang boleh buat dekat rumah.barang pun senang je nak dapat kan.jom tengok!


 
kalau buat nama sendiri lepas tu lekat kat dinding bilik memang lawa nih!
 











have a nice day!


2 comments:

FeyLiez said...

liez peminat juga bab diy ni... selalu klau dulu sebelum ada anak mmg kad bday buat sendiri, hadiah buat sendiri... sekarang dh kelaut ke gunung kreatifnya

PeRdU cINta said...

Cantik dan mudah semuanya syaratnya kena ada minat dan ketelitian..