25 October 2016

NORAH WAX ORGANIC HAIR REMOVAL berkesan menghilangkan masalah bulu!


assalamualaikum!

entry kali ni miza nak bagitaw korang mana yang belum taw tu pasal NORAH WAX! sebelum ni pernah jugak buat entry pasal ni tapi lama dah kan.kalau nak taw norah wax ni apa...

"norah is a hair removal method which is semi-permanent in nature 
and removes the hair from the root"


siapa yang tak pernah cuba norah wax atau tak taw mesti akan cakap sakit la apa la kan..tapi percayalah norah wax tak sakit pun!hari tu miza ada la bagi kawan pakai kan.sebelum ni kawan cakap takut nak pakai wax sebab sebelum ni beli sakit giloo!

tapi lepas pakai norah wax tak sakit punnnn.......eksaited lagi taw tengok bulu 
sendiri keluar sampai akar!!

tak nak taip panjang-panjang..korang boleh tengok ig

@norahwaxbynuruls
@norahwaxbynuruls
@norahwaxbynuruls

kalau ada pape boleh whatsapp miza okay di 0195050845..kalau ada soalan..cara pakai ke apa miza boleh bantu..jangan risau ^ ^

have a nice day :)

2 comments:

AinAthirah Anuar said...

Ya Allah nikmatnya kalau smpai akar tu. Will try soon!

Normi Nieza said...

good sharing