6 September 2016

ni payah bela budak dalam rumah niii


assalamualaikum hai!


aeh..aeh jangan la salah paham..bukan bela budak kecik yang payah.hihii..ini budak-budak comel mata hijau yang payah!korang yng bela kucing dalam rumah macam ni tak perangai dorang..ke sopan jee,tak lari-lari..ke makan tido makan tido je...

kucing kat rumah ni jangan cakap la hoii..aku sendiri pun pernah luka sebab dorang duk main lari-lari.masa tu aku tengah duk atas sofa sekali baby main lari-lari ngan anak dia,dia lari atas sofa yang aku duk tu dan mestila lari atas aku dah aku duk atas sofa tu kan.weii,luka wei tengkuk aku...sakit wooooo

tu belum lagi bila kitorang keluar,balik rumah dah rasa macam ada orang pecah masuk rumah je.dengan karpet jangan cite la.memang dah lari dari landasan dah.kerusi makan kat dapur tunggang tebalik.

balik-balik penat dah kena kemas rumah -..-



nampak tu,budak hitam tu la yang buat tu..


ni haa makhluk yang meluka kan tengkuk aku,ajet-ajet tido sopan tutup muka konon...

#buasbuaspunsemuasayangtaw

1 comment:

Normi Nieza said...

alolo..manjanya dia..:)