8 September 2016

kampungku umpama di luar negara


assalamualaikum!

hahaha!gelak dulu tajuk tak nak kalah gitu!

aeh!apa kurangnya malaysia?malaysia pun lawa apa?
sebenarnya nak tunjuk gambar baru tangkap semalam
lawa la pulak tengok ala-ala luar negara gitu ke aku je yang terasa macam tu -..-



semalam otw nak g umah sedara pastu mintak la kat mama nak behenti tepi jap 
nak tangkap gambar sebarang dua

aku bernasib baik semalam sebab dan dan aku turun kete je keretapi nak lalu
bertuah aku,lagi la lawa kan nampak gambar ni dengan keretapi ada pulak dekat situ.

amacam lawa kan kampung kita ^ ^
dengan bukit dekat belakang tu..indahnya ciptaan Allah :')


kalau nak taw jalan ni la aku belajar kereta dengan abah,
kan senang bukan ada orang sangat pun lepas tu jalan lurus pulak tu



sedap tengok rambutan kat rumah tok ni,hari-hari makan rambutan je sekarang ni.

okay lupa pulak nak bagitaw dekat mana kampung aku,KAMPUNG KARAI lebih kurang 10 minit dari kuala kangsar ! ala..tempat belakon zombi kampung pisang tu..kat situ la..tempat jambatan victoria yang selalu orang photoshoot kawin tu..

meh la datang sini jangan segan-segan,hehe

jumpa lagi!

4 comments:

Syaza Raihanah said...

Tenang je bila tengok gambar. Penhu dengan daun menghijau :)

Cik Yaya said...

salam..

gmbar yg 1st tu cntik..mmg mcm lua ngra..heheh
rmbutan..tgh musim kan..jgn mkn bnyk dah le..skit pula nti. =D

Nieyl said...

Salam pagi...
pagi ini tinggalkan jejak...

Khairul Bariah said...

hihi...akak yg org KK ni mestilah nak cakap lawa!
selalu sangat lalu situ dulu masa kerja berulang alik dari KK ke Ipoh

petang ahad pergi pulak ke pasar malam karai
makan kundas kat kedai tepi tuuu...haha