9 June 2016

kucing saya ni.....


hai assalamualaikum !

sementara tunggu sat g petang-petang sikit nak masak tomyam untuk berbuka nanti.so marila kita update entry sebarang dua.hehee.tak de benda pun.aku tak pernah lagi letak budak ni dalam blog kan kecuali masa dorang kecik-kecik dulu la.

sorila aii memang suka kucing so blog ni memang akan penuh dengan entry kekucingan.kucing saya hat ni dia len sikit.dia manja..manja gila gila.tapi tabiat dia..dia suka sangat duduk macam tu.dia punya tulang tu aku perati je lembut semacam.tido pun melengkung lain macam.

korang pun ada tak kucing yang jenis suka dok macam ni?



tak pelah lang.janji lang sihat lang cukup makan dah la.nak duk macam mana pun tak pe..tapi jangan la nakal sangat bawak lipas jumpa ceruk mana datang ruang tamu.takutt kita aihhh T-T

bye korang!

7 comments:

Nini Hanini said...

aaaaaaaaaa!!!
suka kucinggg, hehehhe
lang cuteee XD

ada ja kucing2 nini tengok kat IG yang duduk macam tu, hehe. so, jangan risau. insyaAllah, sihat dia tuh :3

Maria Firdz said...

aloo.. comeinya... tapi muka serius je.. penat puasa eh... hehe

Naim Syafie said...

Cmelnya dia duduk..haha

Nadia Johari said...

comelnya..pandai die amik gambar

Cik Ash said...

comelnya dia... kita pun ada kucing gak... nama dia kecik hahahahaha loni tua dah anak dara tua....

Cik Ash said...

saya datang Blogwaking blog awak bertuah dalam list blogwaking saya untuk hari ini jemput singgah blog saya jugak ya.. http://cikash.blogspot.com/2016/06/jom-blogwalking-12.html

yuk said...

wow..pandai kucing awak pose..dah macam supermodel..hahhaha...