26 May 2016

saya dah try spicy korean noodle


asslamualaikum :)



sejak benda ni jadi viral dengan aku-aku sekali terjebak teringin nak makan benda ni.masa sebelum cuti hari tu adala cari-cari dekat aeon sebelah campus tu.mula-mula ada..tapi tak nak beli lagi.bila nak beli tu dah tak de.sampai la hari last aku exam.still tak de jugak.seriuss laku gilaa -..-

harga dia pun boleh tahan jugak kan.kalau tak salah aku 22 ringgit untuk lima bungkus.lepas tu balik-balik rumah tengok2 kakak aku dah beli dah..merasa la jugak kite.setiap kali aku tengok dekat youtube dorag makan.wei teringin gila kot.hahaha..nampak sedap je.

mula-mula aku tak de expet pedas gila kan sebab aku pun memang jenis makan pedas yang biasa-biasa jela.tapi yang ni aku makan ya ampunn pedas gila kot.tapi aku berjaya tahan tak minum sampai habis.hehehee..walaupun adala stop-stop kejap jeee..hehehe

rasa dia boleh tahan.sedap jugak.dia punya mee pun tebal gila.puas la makan.aku tunggu nak makan ni pun tunggu time betul-betul lapar.kalau tak memang tak habis la..


korang cane dah try ke?


4 comments:

Syaza Raihanah said...

Belum pernah cuba lagi. Lama dah teringin nak makan. Tp susah betul nak jumpa...

Siti Rohaida Yusof said...

nampak sedap...tuari member ada beli..dia kata kurang pedas...tp member sorang lagi kata pedas nau!!

miss fifi said...

tak brani nk try haha

Nadia Johari said...

belum try lagi..nak cari jugak