10 February 2016

saya hilang kawan baik


assalamualaikum

31 januari 2016 pukul 9.50 malam.saya hilang kawan baik yang paling rapat dengan saya sejak empat tahun lalu.tak tahu la nak cakap macam mana perasaan bila kita hilang kawan yang paling rapat dengan kita.paham apa perasaan kita.kalau kita sedih dia paham walaupun dia tak de akal.

ye tak de akal..sebab kawan baik saya bila saya balik cuti dan balik rumah adalah seekor kucing.kucing yang saya jaga dari dia baby sampai la besar jadi seekor kucing jantan yang besar dan comel :').


pernah terpikir kalau tap tak de macam mana
tapi sejujurnya tak pernah terbayang pun benda ni akan betul-betul jadi.

"to lose a true friend never easy.he leave a paw print on my heart forever"


21 februari 2012 - 31 januari 2016

setiap masa pun akan rindukan tap.

No comments: