15 February 2016

baby kena bedah !


assalamualaikum :)

alhamdulillah khamis lepas baby telah selamat dimandulkan..heheee.dulu kan memang dah plan nak mandulkan dia tapi dia pulak terlepas kelua rumah lalu bunting.kali ni memang tak lepas kelua rumah.lepas dah bedah ni nak kelua..kelua la baby oii...


memang pesen budak ni duduk macam tu

elehhh..kena bedah je pun..chill laaaa..

hahahahaa,muka ko tak boleh belah la baby

masa hari fes tu makan pun tak lalu.pening-pening lagi kan dengan ubat bius nye.nak bangun pun terhuyung hayang..hahaa..besok nye pulak cergas cerdas seperti sedia kala!siap main lari-lari lagi dengan anak dia.mak aii..budak ni tak reti sakit ke..hahaa..

pape pun cian diee tak de bulu kat situ..hehehe..tak pe nanti tumbuh balik...

have a nice day :)



2 comments:

Asha Lya said...

Alala cian baby..x pe sakit ckit je

Hafiza AizZawa said...

cm kemurungan je.. hehe.. tp still kiut klu kucing wat muke gitew...