8 January 2016

happy 1 month old saiyang !


assalamualaikum korang :)

alhamdulillah,hari ni genap usia empat ekor anak kucing aku sebulan..hehehehe..anak baby la!hahaa.dan kali ni baby pandai dah jaga anak dia.lepas menyusu pun tido sebelah kotak anak dia..bagus-bagus.kalau sebelum ni kitorang yang kena letak dia dalam kotak..pening pening



i made this

awwww!!!

kalau nak taw anak baby ni sebelum ni duk dekat bilik mama ngan abah aku.sebab dia tak mau duk tempat lain.kan bilik tido dia memang dekat situ masa dia tak beranak lagi.tapi baru-baru ni dia bawak anak dia dekat stor pulak.

letak depan jamban (tempat pasir) dia pulak tu.abah aku kata dia nak ajar anak dia kot kalau nak buang kena membuang dekat situ.kalau berak merata-rata nanti kena duk lua rumah..hahahah..bagus baby bagus :p


hat ni ala-ala kucing siam sikit..mata biru.comeii!!





dorang aku baru letak je kot dalam bekas tu.lena terus.baru acah-acah nak tangkap gambar dorang tengok camera.tido terus.sedap ke tido tindih-tindih camtu.gamaknya sejuk masa tu tu lena cepat sangat.

aku adala letak video dorang sikit dalam insta.nak tengok boleh la tengok dekat insta kat sebelah kanan tu..hehee ^_^

Happy 1 month old Saiyang !

5 comments:

Mime MF said...

auwww comel giler!!! geramnya....♥_♥

PeRdU cINta said...

hihihihi..baby dah matang nampaknya ni..alhamdulillah..breastfeed elok2 ya baby anak2 awak tu...hihihihi..

luqman zakaria said...

Omeynye.

melahmelia said...

comelnya mirza! dulu kini selamanya pencinta kucing mirza ni :D

Aefa Aerisya said...

Comelnyaa... rindu gn kucing kat umah.. :D