3 December 2015

suka tengok bila orang tua pegang tangan :)


assalamualaikum :)

sejak dari dulu lagi bila aku tengok orang tua pangkat tok tok nenek ni pegang tangan..ya Allah! sweet sangat sangat kot.pernah dulu behenti dekat rnr nak solat.tok ni tolong pegang kan handbag isteri dia.bagi isteri dia solat dulu la kott..sweet sampai ke tua dorang ni ^_^ ..macam tu best kan !

nak dijadikan cerita sabtu minggu lepas aku pegi pasar seni sebab nak shoot video untuk assigment kitorang.kitorang buat pasal photography tips.maknanya kena tangkap gambar semua la.then..time ada satu scene tu kawan aku tertangkap gambar pasangan ni tengah berjalan dekat situ..kebetulan pulak dorang jalan betul-betul depan dia...


tadaaa!

walaupun dalam pandangan kasar dorang nampak macam tak de pape.tapi aku yakin cinta dorang kuat.cewaahhh..hihiii..ni baru betul terima seadanya..susah senang bersama..betul tak..heheee


aku doakan semoga dorang tetap bahagia dan sweet macam ni ^ ^

#bilatuanaksweetcamtugak

hiiii!!

have a nice day n keep blogging ^ ^


5 comments:

Yana Libra said...

sweet!

ros nordin said...

ikhlas :)

Hafiza AizZawa said...

romantik kan.. harap kita pun dah tua mcm tu..

Hajar Shikin said...

Harap kita dapat pasangan yang sweet sampai ke tua..hihi

Mizz Aiza said...

romantiknya mereka.. ;)