18 December 2015

hari tu kite jadi hantu salji


assalamualaikum !

hahaa..lama dah tak update blog kesayangan ni.aku duk sebok ngan blog lagi satu je..tak pe tak pe..blog tu pun dah settle dah..sir pun dah ambik markah dah kot..hehee..lega aku..sekarang aku nak cerita-cerita dalam blog ni pulak.ekceli benda ni pun aku dah masukkan dalam blog lagi satu tu.tapi nak cerita jugak dalam ni..

hantu salji A.K.A yuki onna..untuk teater acting for animation rabu lepas aku pegang watak sebagai hantu salji..hahaa..tak taw ghopenye cane..meh tengok..


kawan kite yang tolong tenyehkan muka kite..menjadi kot..hahaa..bila aku berdiri kat satu tempat ni..orang lain terpandang aku..dorang mesti tekejut..cakap muka aku menakutkan..ciss!hohohooo


gambar gedikss seketoii.masa ni dah habis dah persembahan kite.legaa..

dalam dewan tempat kitorang buat persembahan tu sejuk gilaaa..tapi sebabkan aku pakai kostum tu..banyak pulak lilit-lilit nya..tak de la aku sejuk sangat..hehee..selesa kot!kostum kawan kite jugak yang buat...kite buat apa?melangut jee..hehee tak de la..buat prop la pokok-pokok banyak...



ni semua kawan-kawan aku ^ ^

lega weii bila dah habis persembahan acting.lepas ni tinggal lagi satu je lagi presentation lepas tu boleh balik!kite tak de exam langsung sem nii..hehehe..tapi bila tak de exam tu paham-paham jela final sem project dia macam mana..hari-hari aku pegi campus pukul 7.30 pagi balik 9.30 malam..

penat aku tak taw nak cakap la..hari ni je aku tak datang campus sebab kerja group semua dah settle.tinggal keje individu je lagi.tengah duk buat la ni..update blog dulu..hihii

itu je!nak sambung buat keje ni..baibai semua ^ ^


4 comments:

Sally Samsaiman said...

Hantu Salji punn takpe la cantik..hikhik

Normi Nieza said...

hantu salji yg cun..:)

Hafiza AizZawa said...

hantu yg comel.. hihi

Mizz Aiza said...

comel je miza.. tak macam hantu pun.. hehe..