29 December 2015

dah start cuti sem dah weii !


assalamualaikum :)


hai sayang-sayang semua

akhirnya aku boleh berehat dengan tenang tanpa gangguan bunyi-bunyi orang ketuk buat banggunan depan hostel sebab kite dah ada dekat rumah!sebenarnya dari selasa lepas lagi dah start cuti dah.sekarang baru dan nak bukak balik blog nak update.

banyak benda aku nak update ni..ish ish gatai tangan dah ni..hehee..malam ni aku just blogwalking seketul dua blog je dulu..aku balik cuti time study week tuu..maklumla kite tak de exam sem ni jadi kite cuti awaii la nohh..

gudluck la untuk kawan-kawan aku yang cos lain tu yang duk ambik exam nanti ye ^ ^

have a nice day korang

4 comments:

Niena Reen said...

Wah wah selamat bercuti kak mirza! Bolehlah berehat dengan aman di rumah ya! :D

IDAH RASHID said...

happy holiday sis! bestlaa cuti, sy nak masuk sekolah dah next week..huhuhu

Sally Samsaiman said...

yeppie yolidayyy! hahahaha...sally tgh struggle dgn final exam neh...

Mizz Aiza said...

selamat bercuti miza.. kak aiza je tak cuti lagi ni..