10 November 2015

my two great mommy


assalamualaikum :)


yang kelabu tu nama nya ADIK yang hitam tu TAMTAM

semalam masa tengah kemas-kemas dekat lua
kucing-kucing ni mana orang pergi..dekat situ la dia nak melepak jugak.
kucing memang camtu ae?

lepas tu anak kucing menyusu la dekat mommy masing-masing
suka tengok dua ekor mommy ni.
walaupun kadang-kadang annoying jugak perangai dua ekor ni -..-

dan kekadang tu nak tegelak jugak.
yang adik tu kecik je tapi anak besar-besar duk menyusu lagi.
redha je tengok muka dia.soo cutee!!

yang tamtam ni jenis banyak mulut sikit.
bising je duk panggil anak dia.
kadang tu dengar je dia sembang-sembang ngan anak nye..kelako weii..hahaa

"i have two great cat mommy and i love them more and more everyday! "

have a nice day :)

3 comments:

Asha Lya said...

Kucing memg mcm tu..d mna kita lepak situ juga dia ikut hihi

Mizz Aiza said...

comelnya anak-anak dia.. mummy dia pun comel.. ;)

tashira said...

kalau sy selalu paksa kucing tidur sama2 sebab degil sgt tak nak dengar ckp hahaha paksa k paksa