13 November 2015

dia pandang lah!


assalamualaikum :)

ya Allah..tak larat nya aku hari ni sebab makan pagi tadi je.tangan dah mengigil dah.tak de selera nak makan sebab sakit perut tadii..wuwuwuuu T-T.aku nak taip entry ni pun lemah longlai je.makan la roti sikit ni haa.kang jenuh pengsan tak makan


satu satunya makhluk yang tak pernah sakit kan hati aku.tapi dia pijak perut sakit T_T (TAP)

korang paham tak apa perasanya bila kita panggil kucing kita.dia toleh lepas tu menyahut pulak tu.
aku tunggu lama kot saat ni sebab mula-mula dia tak taw pun nama dia tu tap.tapi aku bila balik duk panggil dia hari-hari.tanpa segan silu dan tanpa jemu..hahahaa

akhirnya cuti hari tu aku duk panggil nama dia,dia pandang aku..menyahut meow meow lagi..banyak kali aku buat..banyak kali jugak la dia menyahut.tekejut weii..akhirnya hang taw gak nama hang tap 

Ya Allah..benda lain hilang tak pe..tapi kalau dia tak de hidup aku tak lengkap.

memang aku target dah kalau aku kawin nanti..hohohoo..memang dia aku bawak duduk sekali..sayang aku dekat dia macam sayang aku dekat keluarga aku sendiri :)

have a nice day !

#entrymerapu





4 comments:

Asha Lya said...

Nama kucing ni tap yer...kucing pun fhm kan

PeRdU cINta said...

Bicara dari dua hati...gitu...Tap..

Nini Hanini said...

aaaaaaaaa!!!
It's so cute! Can't wait to have my own cat one day! :)

Mizz Aiza said...

untung tap jadi kesayangan miza.. ;)