5 November 2015

adik memang selalu besar dari kakak aek


assalamualaikum :)


pernah tak bila kelua jalan jumpa kawan mak ke ayah ke.
dorang mesti akan cakap..

"aeh..laaa..ingat yang ni kakak"

aku setiap kali jumpa sapa-sapa pun dorang akan cakap macam ni..maka kakak aku pun perasan muda.aku 21 dia dah 24..tiga tahun beza umur..tapi apesal dia kecik sangat !

tak pelah..janji dia tetap kakak kite tetap adik..heheee

have a nice daiii ^ ^

7 comments:

PeRdU cINta said...

Hehehe...selalu juga dengar macam tu...

Mimi Kyumi said...

Sma la..org selalu ingt Mimi adk n adk kakak sdngn Mimi umur 22 n adk 20 :-)

Asha Lya said...

Haah la kak lbh kecik dri adik..kebiasaannya laa

Ima Hamdan said...

Huhuhu same lah kita. Kakak rendah, adik tinggi. Padahal umur jauh sangat beza. Anak bongsu dengan anak sulung 27 dengan 19. Hahaha lagi pelik xD

ros nordin said...

haha betul la adik akak pun lagi besar n tinggi dari akak..pastu org selalu ingat dia yang kakak n yang kakak tu adik ..tp umur takleh tukar kan..kihkih

Mime MF said...

haha selalu sgt..org akan kata sy adik..padahal sy la kakak..:p *fefeeling muda kejap

Mizz Aiza said...

aak sedara kak aiza pun sama juga.. adik dia lebih besar dari dia.. ;)