27 October 2015

pemenang segmen blogwalking by mirza syazwina !!


assalamualaikum hai !

tak mo membebel banyak-banyak,jom kita tengok siapa yang menang...untuk tentukan pemenang ni aku buat secara manual.tulis nombor satu-satu.lepas tu aku suruh mama aku yang cabut kan nombor tu ^ ^


dan pemenang kotak misteri yang telah dipilih oleh mama aku ialahhhhhhhhhh..........


taniah aku ucapkan kepada

http://tintanienaannisa.blogspot.my/2015/10/segmen-blogwalking-by-mirza-syazwina.html

untuk nienaannisa boleh email kan butiran ke mirzasyazwina@gmail.com ataupun boleh hantar melalui facebook dekat sini :

-NAMA
-URL BLOG
-ALAMAT
-NO TELEFON

makaseh ^ ^

yang lain tak mo kecewa kecewa insya'Allah nanti kalau ada rezeki aku buat giveaway pulak..heheee..aminnn :) okay jangan lupa kalau belum blogwalking..blogwalking yeee :)

have a nice day !


10 comments:

AinAthirah Anuar said...

Tahniah awak yang anjurkan segmen ni , and yang menang jugak tahniah !!!

PeRdU cINta said...

Tahniah kepada pemenang ye.

Cik Yanie said...

Tahniahhh <3

Fiefi Ira said...

Tahniah :)

rubiah kadir said...

Tahniah

Delimasari said...

tahniah

Ajuya Rashid said...

tahniah kepada pemenang..kita kena cuba lagi la gamaknya huhu

Normi Nieza said...

Tahniah..:)

Ima Hamdan said...

Tahniah......

Mizz Aiza said...

Tahniah kepada pemenang.. ;)