1 October 2015

only Allah know how much i miss him


assalamualaikum



belum taip lagi entry tapi dah nak meleleh air mata.antara banyak kucing yang pernah ada..bambam la kucing yang paling baik sekali.paling baik sekali....maksudnya bila buat pape pun kat dia..tak pernah dia nak cakar ke..nak gigit ke.

yang kuat makan..yang kuat tido pun sama.tapi kenapa bambam pegi cepat sangat.tak sempat nak jumpa dengan bambam.sampai sekarang bila bagi abang,kakak bambam makan..mesti terbayang bambam tengah berlari nak makan sekali.tengok pinggan yang bambam selalu makan..Allah..sebaknya rasa..sebab bambam punya pinggan besar..bambam kan kuat makan :')

bila malam bambam selalu duk lua tingkap meaw meaw dari luar sebab nak masuk rumah.bambam baik..selagi tak panggil kelua bambam duk je atas katil.bila dengan tap ( abang bambam)..bambam selalu mengalah.kadang tu selalu kena buli ngan tap.tak melawan pun.


tak de dah permandangan macam ni dalam bilik.sekarang ni tap duk sorang je dalam bilik.kalau dulu selau berdua.bambam suka duk camtu.tak taw lah kenapa.comel :').

ada satu entry yang kita buat pasal bambam.entry ni ntah pape.banyak sebenarnya entry pasal bambam dalam blog ni..bila tengok balik.rasa nak putar balik masa.kalau boleh nak pinjam bambam sehari je..boleh tengok dekat BAMBAM COMEL

nanti nak jumpa bambam dekat sana.selalu berdoa dengan Allah yang nanti kita dapat jumpa balik.rindu sangat kat bambam.okay la..dah tak boleh tahan dah air mata ni.tak nak menangis.insya'Allah dapat jumpa bambam nanti :') ada satu benda je yang aku terkilan..aku tak de dekat bambam masa dia 'pegi'..hmmm




16/11/2012 - 28/5/2015

2 comments:

Mizz Aiza said...

Jangan sedih miza.. Allah lebih sayangkan dia..

nini said...

Abg sy pon sama mcm awak....sgt cintakan kucing