24 October 2015

my first day view :)


assalamualaikum ^ ^

seronoknya hari ni..hari ni aku bangun pagi dengan hati yang tenang gila.alhamdulillah :)
aeh,aku dah balik rumah la..cuti seminggu cuti midsem..hehee.selalu kalau kat kl bangun pagi je dah dengar bunyi orang duk tung tang tung tang buat banggunan depan hostel.bising sangat sangat..aku tak tahan..sampai ke malam..argghhh stresss T-T

lepas bangun je pagi..dengan baju semalam berselua jeans dan berblouse.tak tukar..tak larat dah nak tukar..sampai rumah dalam pukul dua lebih kot..terus tido..bangun pagi cari kucing dekat lua :)

p/s : bangun pun dah nak tengah hari :p


belum pape anak anak kucing aku dah kerumun..lapo sangat macam tak pernah bagi makan.bagusla lalu makan..kalau tak lalu tu yang risau tu kan.alang-alang memang dah ada nasi kat dapur cuma aku kena rebus ikan je..lepas tu bagi dorang makan.

lepas je makan semua pakat tido.kenyang sangat kee..hahaa..yang tap kucing kesayangan aku tu tido dalam bilik dari tengah hari sampai dah nak maghrib.baru je kelua kan dia tadi.petang tdi bagi dah whiskas kat budak budak tu..

malam ni je tak bagi lagi..baru lepas masak nasi..tunggu sejuk sat..hehee..tuan dia malam ni makan maggie je..mama kite pegi rombongan sekolah.nak masak tak larat la...abah kata malam ni makan maggie je..ok boss!hehee 

oh cuti!tolong lah jangan cepat sangat habis !!

have a nice day :)

5 comments:

AinAthirah Anuar said...

Happy midsem break !

Asha Lya said...

Slmt brcuti ya Mirza..manfaatkn waktu cuti ni dgn sebaiknya hihi

PeRdU cINta said...

Selamat bercuti ye..

Wafi Adi said...

perghhh,,bnyaknya.heheh

Hafiz Hafizol said...

syoknya main dengan anak-anak tucem .. T_T