25 September 2015

photo of the day


assalamualaikum :)

selamat hari raya qurban!hari ni tak pakai langsung pun baju raya..hehee ;P
duduk rumah je.tahun ni aku buat qurban..abah ajak pegi tengok sebab sunat orang yang buat qurban tengok kan.tapi tak pegi pun sebabnya tak boleh tengok..tak berani..jenis cepat kesian..tak boleh..serius!

sedare datang pun pakai t shirt ngan selua tido je..hohooo
hari ni mama buat ketupat..nasi briani lauk ayam panggang kuah lada hitam dengan rendang ayam..terbaik..!

sebabkan tak pakai baju raya so gambar raya diri sendiri pun tak de..hehe
tadi iqram datang..jadi tadi aku tangkap gambar dia banyak banyak..
meh tengok gambar iqram yang banyak ni ^ ^












moga terhibur..sekian terima kasih ^ ^
hiks

2 comments:

Mizz Aiza said...

sukanya tengok muka iqram yang sentiasa ceria..

kak aiza raya pertama masuk kerja.. tak rasa suasana raya pun.. hehe..

Asha Lya said...

Raya akak biasa2 je, just kunjung mgunjung