18 September 2015

miss my hero :')


assalamualaikum :)





sampai sekarang bila jalan still pegang lengan abah.
still cium pipi abah bila nak berpisah T-T
tetap layan bila ija ajak selfie

loves curry just like abah terutamanya kari mama
loves to eat just like abah huh! sebab tu orang selalu cakap ija ikut abah.sebab besar macam abah..hohoo

abah yang bagi nama MIRZA sebab bekenan dengan nama tu
lagi satu ingatkan anak kedua lelaki sebab tak scan pun
dalam perut lagi duk panggil mirza..mirza..
tup tup perempuan yang kelua..hahaha..LOL :p

miss my hero.even doe one day i will get married .abah always be my hero smpai bila bila bila bilaaaaaa ^ ^

p/s : padahal baru jumpa semalam..jiwang pulak malam-malam ni..huks

^ ^


6 comments:

Lieya Yaya :) said...

hah gituu . hehe . kak mirza anak manjaa abah ni . hehe

ajuya said...

sporting betul abah mirza. mcm abah akak..rindu abah..sob sob...

ajuya said...

akak follow mirza #987

Mizz Aiza said...

bertuah miza ada abah yang baik dan penyanyang.. sayangi dan hargai abah sementara dia masih ada.. macam akak ayah akak dah 20tahun meninggal dunia, sedih..

puteri airyn said...

Owh anak ayah rupanya..hihi...sama macam akak gak..

Nabila Syifa said...

huhu..anak abah