13 September 2015

ayam panggang mama


assalamualaikum :)

dah la aku baru update dekat insta aku rindu mama masak.sobs!lepas tu mama hantar gambar ayam panggang pulak dekat group whatapp family..lagi ber sobs! sobs! la aku dalam bilik asrama ni haa.dah dua hari duk terperap je dalam bilik ni.tapi aku memang malas nak klua pun.duk dalam bilik lagi best.heheee


tuu..segedebuk ayam.semenjak mama beli air fryer kat go shop tu.selalu buat ayam camni.yang tak payah pakai minyak tu.dia goreng pakai udara.tapi serius senang gila.nak goreng nugget ke fries ke memang letak dalam tu pegi tengok tv lepas tu dah siap ambik makan..sihat pun sihat kan..

teringinnn !!! T-T

tak pe balik raya haji mama kena buat jugak dekat ija okay janji tawwww..hehee

p/s: hari tu mama buat sebelah aku makan sorang banyak banyak



5 comments:

Normi Nieza said...

alahai..sedapnya..:)

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...

wahh... sedap ayam panggang nie.. boleh terliuh air liur nie.. Yum2..

mselim3

Asha Lya said...

Fuhh sdp ni Mirza, memg buat kita terliur hhehe

Mizz Aiza said...

wah.. sedapnya ayam panggang tu miza..

Hafiza AizZawa said...

Kak Fiza pun teringin jugak..