19 August 2015

kawan kite dah kawen ! #raikancintadiibain


assalamualaikum para pembaca yang dikasihi sekalian :)

nak dependekkan cerita, hujung miggu hari tu aku pergi kenduri kawan aku.adiib namanya.waa..awalnya kawin umo 21 dah kawen.isterinya nama ain setahun lgi muda umo 20.alhamdulillah semoga kekal sampai syurga ^ ^

alkisahnya mula-mula kenduri belah perempuan la for sure.hahaa.aku memang nak pergi kenduri belah perempuan dekat batu gajah.tapi last2 minit kena pegi kl pulak.huhuu..merajuk adiib ngan kitorang sebab geng dia x de sapa datang.maksud aku antara kitorang lima orang.kawan-kawan sekolah ramai la datang..sedih oo tak dapat datang T-T


ni aku curi kat fb adiib.hohoo.yang ni masa kenduri belah perempuan.sedih tak boleh pegi.sori adiib!
jadi minggu depannya kenduri dekat rumah adiib pulak.yang ni memang comfirm aku nak datang jugak sebab nak tengok kawan kawen..tumpang gembira ^ ^


NAEMI bergabung ! ni la geng aku..
kawan dunia akhirat :)

kenduri belah adiib buat simple je.sebab tu dia merajuk kitorang tak datang kenduri kat batu gajah.sebab kenduri kat situ meriah..ada pelamin semua.huhuhuuu..tapi rumah adiib pun ramai gila orang datang .



girls in NAEMI :D

ohh..bulat nye muka..hipotesisnya semakin lama cuti semakin bulat muka.mehmeh


hahahaaa :p



gambar bajet ni..hihihi




yang kecik molek tu isteri adiib




bergambar lepas makan..banyak-banyak kitorang tangkap gambar..hihii


sekian gambar yang banyak dari kami :D


"untuk adiib dan ain.semoga sentiasa gembira di alam perkawinan.acecece.korang memang suweet dari dulu lagi kan.walaupun kawin masa muda,Insya Allah, rezeki Allah tu tetap ada tambah-tambah untuk orang yang dah kawin.best la dah g honeymoon..hehee.kita sentiasa doakan kebahagiaan adiib ngan ain bahagia dan kekal sehingga syurga.semestinya ^ ^" owh! lagi satu..cepat sikit dapat anak taw cepat la aii jadi mak cik nanti.hihihii

amin :)

3 comments:

Sweethoneybelle said...

waaaa muda2 dah kawen . . alhamdulillah alam perkahwinan tu lagi seronok . . semoga kekal bahagia untuk kawan mirza . . adib dan ain :)

Hafiza AizZawa said...

jodoh dorg awal.. tahniah buat pasangan..

Dilaella Ella said...

tahniah buat kawan Mirza, moga kekal bahagia ke jannah ^^