4 August 2015

edisi kucing jantan pakai reben


assalamualaikum :)

satu hari tu aku tido lambat.sebab apa tido lambat pun tak ingat dah.tapi aku ni hari-hari pun tido lambat sebenarnya.hehee.malam tu kucing aku teman aku.aku tangkap gambar dia ribu riban jadi tak syok la kalau tak letak dalam blog kan..yela..gambar kucing kesayangan..huhuu



nampak tak ngade ngade..dalam bilik tak mo tido.aku letak kat atas tu duk elok je.reben tu sebenarnya saje-saje je aku buat untuk baby..kucing ngade sekor tu tapi besar sangat la pulak.kelaka pulak aku rasa tengok dia pakai.untuk tap ni sebab kan dia gemuk.tengkuk besar so okay okay jela tengok dia pakai..

nampak kiut jegee! hehee
tak melawan pulak tu bila nak letak.bagus bagus :)


patotnya buat reben kaler pink.bia nampak jambu sikit.kihkih


nampak tak..tak mau pakai dah.tanggal dah reben tu.
nape la buat muka camtu...lemah tengok..hahaha :P



tap ni sweet jugak kadang-kadang.ada bila tido naik atas perut la.dah berat.sakit perut aku kena pijak T-T..hihii.aku tak taw la..memang dari dulu aku memang akan lebih rapat dengan kucing jantan.yang adik aku yang laki tu pulak memang akan rapat dengan kucing betina.nape aeh..sebab lain-lain jantina ae...hahaa..ntah la..


tido-tido ayam je tu.ngade-ngade je lebih budak ni


my sweet paw! ^ ^


nampak tak..kan dah cakap tido ayam..edisi menjilat-jilat badan pulak.aku tengok dia jilat-jilat perut dia pun macam terseksa je.perut bulat kemain.



macam big boss tengah berehat.hahahaa
aku yang tangkap gambar dia gelak sorang-sorang je tengok perangai budak ni.

sebab tu la orang kata bela kucing ni boleh hilangkan stress kan :')

sehingga berjumpa lagi ! ^ ^

13 comments:

Farah Waheda Wahid said...

comelnya dia pakai reben...he he he...jangan jadi awww sudahlah yer...

Normi Nieza said...

kucing cik nor semua betina..ada sekor jantan tp dah mati kna langgar kete..huhu

Asha Lya said...

Undutnya kucing Mirza, comel btl...msti mnja

. stnrsyfh. said...

Comel je kucing tu..

Bw pagi & FOllow


http://stnrsyfh.blogspot.com/

i Love Bunga said...

Assalammualaikum. :) ..jalan-jalan blogwalking waktu ni.. sy follower ke975
http://ilovebunga89.blogspot.com/

ezyra daniel said...

suka betul ye dia dengan kucing hehe.. kakak saya pon sanggup habis kan 6k untuk beli kucing dari luar negara.. suka punya pasal..dashyat betul hehe...btw saya klik 5 IKEA untuk awak ye

Hafiza AizZawa said...

baiknya kucing miza.. merelakan je.. hehe

Eiqa Almond said...

alahaiiiiii manja nye laa diaaa. hahaaa
mirza tngkp gmbr guna nfon je ke atau dslr.??
cantik laa gmbar..

mirza syazwina said...

eiqa : tangkap pakai dslr ni ^ ^

Ajuya Rashid said...

comel nya diaa..

Hanis Amanina said...

i love paws too! :D hihi. ahaaa, suka bila kucing purring jugak!

Arol Mubin said...

Hai, Arol pencinta kucing! (^_^)y

Comelnya kucing Mirza! Muka dia nampak sangat tak rela kena pakai reben. Haha! Tapi bagus dia sebab diam jek kena pakai reben. Kalau kucing-kucing Arol, meronta-ronta tak nak pakai lepas tue terus lari pergi menyorok.

Yup, bela kucing boleh hilangkan stress! Ada jek aksi dorang yang buat kita senyum/ketawa. :D

Dilaella Ella said...

comelnya..boleh pinjam reben hehe.. rindu pula nak ada kucing jantan..