30 July 2015

Segmen: Kuih Raya Kegemaran Saya


assalamualaikum :)

meh join segmen meh :D



kuih raya paling feveroot wajib ada tiap taun sama ada buat atau beli tetap kena ada..tudiaa..hihii


kuih semperit!

sebab kenapa suka sangat dengan kuih ni sebab dengan rasa dia.pastu yang paling suka bila makan dia cair di mulut.tahun ni tak buat pun kuih ni beli je sebekas untuk aku sorang.hahaa.tak jamu pun dalam balang kuih.satu bekas tu aku boleh habis kan sehari.hehee.klau pegi rumah mana-mana kuih ni aku cari dulu.kalau ada comfirm makan sampai kosong bekas tu..huhihuhii


hehee..gambar kuih atas tu ngan gambar ni aku dah tangkap lama dah.alang-alang ada segmen ni kita masuk kan jela sekali muka penggemar tegar kuih semperit ni..hehe

p/s : sambil taip sambil makan kuih semperit mak sedare bagi.nyam!

have a nice day :)




6 comments:

Normi Nieza said...

gud luck..:)

QasehnyaRania said...

good luck
join jugasemperit pon sedap kan

Shahida Dzulkafli said...

BW sini dari segmen yang sama..
http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/08/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

Ms. Kejupenyet said...

Singgah dari Ga yg sama :)

http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/08/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

Shahida Dzulkafli said...

Tahniah menang giveaway nie..

Dayana Zahari said...

Tahniah awak! Tau tak, Sofina, pun suka kuih semperit, and dia yang bagi hadiah awak nanti.