8 July 2015

main lukis hari ni


assalamualaikum :)



hari ni tangan rajin nak buat benda ni,
tak taw la benda apa namanya.corak-corak ni haa..
pertama kali ni so kita tengok youtube jela sebagai rujukan


tapi sebab kan youtube tu cepat sangat dia buat.kita pun tak leh ikut 
walaupun dah pause banyak kali.akhirnya buat ikut kata hati sendiri jela.
maleh dah nak ikut utube ni.sampei lenguh tangan aeh.hee


siap dah.sengih-sengih tengok hasil sendiri *nanges senyum terharu 

lepaih ni tak taw la rajin ke tak nak buat lagi T-T

^ ^

9 comments:

CintaHati Lina said...

kretifnya... cantik lukisan ni..tangan "berseni" buat apa pun cantik.. teruskan penulisan mirza

siti hajar said...

cantiknyaaa.. dah boleh buat cover buku dah tu.. hihi

Cik Miela said...

Cantiknya lukisan...

Fatin Liyana said...

Cantiknya lukisan Mirza :)

Sally Samsaiman said...

cantik sangat...selalu tgk Dayang Deno je buat...ni ada jugak org lain ye..hihihi

Aqilah said...

i wish i can be that creative. Anyway, jemput join giveaway saya jika sudi :)

http://loveladyrq.blogspot.com/2015/07/eid-giveaway-happy-eids-card.html

Terima kasih.

QasehnyaRania said...

wow.
kreatif n rajin la

ezyra daniel said...

cantik nye laa... kenapa la saya tak kreatif macam awak hehehe

Areena ulim said...

shanteknyaaaaa