27 July 2015

kenduri kawin


assalamualaikum :)


dah kenapa tuan blog ni tempek muka besar-besar mula-mula entry.dengan eyeshadow sebelah sikit sebelah banyak.tak reti makeup tapi gatai tangan jugak nak makeup.
tak pe keyakinan tu penting.hahhaa

entry cuma nak share-share gambar pegi kenduri hari sabtu hari tu.kenduri dekat ipoh.kenduri kawan sekolah mama masa menengah.ni kira jumpa kawan lama la ni.hehe

best jugak kenduri nye.sebab lawa tempat nya buat dekat villa.boleh buat modal bergambar.hahaa.sebab sakan sangat bergambar sebab masa tu dah tak de orang sangat.dah pukul 3 dah pun.hehee


maka dengan ini kita buat je macam kenduri sendiri!!


mula-mula aku iron jubah lain.tengok2 adik aku pakai jubah yang tu.aku pun nak pakai jubah sama la ngan dia.haha.tudung pung nak pakai kaler sama.jadi kembar la kejap boleh tak..??!! ^ ^


pegi mana-mana pun orang akan cakap aku no 1.padahal kakak aku yang tengah tu!dah 24 aku baru 21 T-T.jubah besar salah pilih saiz.muhuhuu -..-


mama~~~abah~~~
engkaulah ratu hatiku..hihii

mama ngan abah ni pegi mana pun nak pakai baju sedondon je..hehehee.suweeet le tu :p


kite kacau pengantin lama tangkap gambar :p


dua orang yang penting dalam hidup aku 


tak taw la apa yang seronok sangat.
sengih tu betul-betul ikhlas..hahaa

dah penat tangkap gambar kita balik la.dah penat..hihiii

^ ^

3 comments:

PeRdU cINta said...

Cantik decoration majlis weeding ni..warna yang soft..nice..

Asha Lya said...

Wah riang ria raya d umah org kawin hhehe,,cntik dekorasinya

Myra Azraff said...

buat kat villa ? wowo. iolss pun suka gak tengok decoration dia tu. kekeke