31 July 2015

kampungku indah permai hee!


assalamualaikum salam jumaat..
alhamdulillah masih bernafas di muka bumi Allah yang indah ini

tahun ni dapat balik kampung kat penang sat je
sebabnye kakak aku dia start keje awal.benda yang aku suka dengan kampung aku kat penang ialah dia kampung betul.hahaa.ada ae kampung tipu.tak dela maksudnya rumah-rumah nya still rumah kayu.bawah simen atas kayu..hehee.stail kampung.pastu pokok-pokok..jalan jalan kecik..ada padi..tu la maksud aku..heheee

masa nak pegi beraya adalah bergambar sebarang dua.dengan suasana kampung tu tak bergambar kan rugi :D .hari raya keempat masa tu pakai jubah dari MMbasic.suka gila dengan jubah ni...!



owh!cahaya matahari menyinari muka ku.tu nampak bercahaya tu tambah sedikit filter..hahaa..kemain aku.

yang belakang tu la rumah wan aku.yang kaler oren tu.pokok manggis tu bila musim abah duk kait aku tukang kutip.teringat kecik kecik duk lumba kayuh basikal.basikal tok nek aku.rumah dia ada kat depan aku tu.tak nampak.hihii


ewah..sakan aku.paksa adik laki aku tangkap gambar akak dia.banyak yang buruk dari yang okey.hampeh toi


senget-senget.sebab background lawooo.
rumah sapa tak taw.lupa dah..hehee


aeh aeh,stail tudung dah bertukar pulok doh.lepas beraya tukar terus.
malehh rimas buat cam tadi.tangkap gambar duk melayang je tudung .
angin sepoi-sepoi bahasa betul masa tu.


habis dah berayee



ingat lepas jalan-jalan semua nak g padi.nak berphotoshoot pulak kat padi dengan family.tapi apakan daya lepas beraya kelua balik rumah pun dah malam.len kali balik kampung kita pegi padi pulak.wajib noh!


muncung la tak bleh pegi padi..huhuu

alhamdulillah syukur nikmat
kepada Allah yang memberi rahmat ^ ^
syukur..aku ada kampung lagi :)

see you again :D

4 comments:

PeRdU cINta said...

Kampung ori...syok kan..suasana...udara...persekitaran..masih suci murni..hihi..

mujahidah maisarah said...

bestnya... saya suka juga masuk kwsn kampung yg betui2 ni. mesti akan photoshoot bebanyak :)

Wanyob said...

Klasik kampung memang terbaik .

Sweethoneybelle said...

hye mirza. . amboi2 sonoknya dya beraya yew . . comel je semua gmbr2 . . hehe nway slmt hri rya mirza . . ksong2 oke ;)