25 July 2015

hari raya yang ke 21 tahun best !! ^ ^


assalamualaikum damai pada semua
assalamualaikum
assalamualaikum damai pada semua
assalamualaikum

sila baca dengan nada lagu faizal tahir..hihihihi

alhamdulillah dah 21 tahun sambut hari raya :)

selamat hari raya maaf zahir batin dari saya nurul mirza syazwina binti rohizat kepada sesiap saje yang baca entry ni..hihii.minta maaf salah dan silap.minta maaf sebab tak selalu jenguk blog korang.bukan lupe..tak lupe pun.macam-macam hai kena settle ni..hahaa..yo la tu :p

tahun ni aku raya dekat perak dulu.wuhuu!kemain raya tahun ni.sebelum puasa lagi dah beli baju raya,tu pun banyak yang dah habis.pegi cari baju melayu kat jakel warna yang kitorang nak susah pulak tu nak cari.ramai betul pakai warna sama ngan kitorang,.ish ish..hehee.

tapi tahun ni memang tak buat kuih raya langsung la.mama tak sempat.aku sempat je tapi masaalah nye tak reti pulak dah..hahaa.makanya semua beli la..tak nak banyak sangat.nanti tak habis pulak.

hari raya mula-mula berjalan la kita.tak mau duk rumah.lepas semayang raya sedara-sedara pegi rumah aku dulu.hahaa..kata nak jalan..apa aku ni..lepas tu baru jalan pegi rumah sedara-sedara.sampai la ke petang nye lepas solat jumaat tu kan.malam nye tebongkangla tido.kepenatan...

tak pela la tu..membebel banyak pulak..jom tengok gambar pulak ^ ^


dalam banyak gambar aku suka gila gambar ni.gambar paling sempoi.semua dengan gaya masing-masing.seronok tengok.ni sedara belah mama aku.ni masa mula-mula berkumpul lepas semayang raya.sesi tangkap gambar nye lama benoo..hehee



acara tangkap gambar fameli


"budak-budak'' yang masih dapat duit raya.hahaa..kakak aku yang dah keje pun dapat wooo..24 tahun dah tu.sebab kecik kot.orang bagi la.hehee..muka adik aku yang hujung sekali tutup mata tu memang nyampah tengok.dia memang suka spoilkan gambar.tu je yang terbaik setakat ni.miahaha


sorang lagi tengah tangkap gambar.yang pakai baju biru tu adik sedara aku iqram si mulut becok ya rabbi.

akhir sekali!


ni nak balik kampung penang singgah dulu rumah terbuke kawan mama.mama ajak ank-anak dia pakai jubah calaqisha.aku dari shawl smpai ke ke kasut semua calaqisha.calaqueen sungguh.hehee.

itu jela cerita raya aku seetakat inii..ada lagi..nantila update..hahaa.

have a nice day !





2 comments:

PeRdU cINta said...

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin ye. .

Cikna said...

Cikna pun thn ni beraya sakan kt Penang&perak.... Selamat hari raya maaf zahir&batin...;-)