9 July 2015

dah lama tak letak gambar boifren

assalamualaikum :)

lama tak letak gambar si gendut ni.
bila cuti barulah boleh manja-manja ngan dia.

aku kalau kucing jantan nak buat main memang tak la.takut..
kalau takat belai-belai boleh la sebab kucing jantan besar kan.

tapi kalau budak gendut ni,semua aku buat.gomoi cium semua.
sebabnya dah jaga dari kecik dah biasa.jadi tak takut ^ ^



tengkuk belapik cam tuan dia gak




amboi perutt...

kalau bab makan ada awek sebelah mata pun tak pandang.serius ni tak tipu weii



muka ni la yang selalu teman kita tido setiap hari.
merekot hujung kaki.kita bangun dia bangun
sama-sama bangun tengah hari..hahaaa
kalau kawin pun nak dia tido ngan kita gak tiap hari..hehee :p

okay la..

have a nice day :)

6 comments:

PeRdU cINta said...

Kacak si gendut.,haahaha

NARDtheNERD said...

gendut is sexyyy :P

Fatin Liyana said...

Kucing ni kacak ni, tengok mimik muka dia. Hihi

ezyra daniel said...

bukan main posing nye hehe... saya tak minat sangat kucing.. tapi kat rumah ni ada 9 ekor kucing.. adoii pening

Lieya Von Jay said...

omelnya dier

Amanina Mads said...

alooolooo comeynya kucing.. hehehe
kucing jantan memang takut nak gomol2.