29 July 2015

bila dorang nak tido ni??


assalamualaikum :)

semalam aku,adik aku dengan abah aku layan kabhi khushi kabhi gham sampai habis.
banyak kali tengok pun jadi sedih gak bila tengok.nape ehh??
tapi adala satu makhluk ni dia ngantuk dah tapi dia tak nak tido dalam bilik..
sebabnya abah aku tak tido lagi

gedik betolll..hahaa


dah bawak masuk bilik suh tido atas katil tilam empuk...
tak mau kelua balik pulak tu.
gagah tunggu orang tengok tv sampai habis

meh tengok muka ngantuk dia 



kitorang yang tengah tengok tv tegelak-gelak tengok dia tido
penat sangat tu...
hahaaa...langsung tak leh fokus tengok tv

tido atas meja keras gak yang dia nak..baby..baby...


tunggu duk tenggu
habis cerita semua masuk tido

the end...happy ending

hehee


7 comments:

Normi Nieza said...

setia tu..:)

MG schmidt said...

Sedia berkhidmat ni...
Hehe :)

SecretOfShaila said...

hahaha..manjenya dier...=)

PeRdU cINta said...

Tido pun macam tak rela...mata terbuka sikit..tido paksa rela ni..

Teena Tna said...

haha, same ngan anak buah tina, suruh tidur tp taknak

ezyra daniel said...

macam tu pon boleh hehehhe

Aisya Ahamad said...

Haha. Dia nk tgk jugak tp mata dah berat sgt tu. Hehe