25 June 2015

tu la nakal sangat


assalamualaikum :)

kucing yang dibela dari kecik dalam rumah,,membesar dengan manusia memang camni ae.aktif lebih,aktif dia lain macam.nak belai pun boleh bila dia tengah tido je.kalau tak tido baru nak letak tangan sikit kena cakar dah.pernah semua orang dah tido dia main lari-lari soraang-sorang dalam rumah.terlanggar pintu bilik aku.kuat pulak tu..hahah..perangai tak serupa anak dara..ekehkehh

sebab nakal sangat kena denda dia..


kite dendaaaa dia duduk atas almari.tak boleh turun.tak reti turun sebab takut.nakal sangat bukak pintu laju je nak kelua.kang tak perasan duk bawah kereta kang susah.heee



senget senget kepala pulak




"mmm..bile kite boleh turun ni"


sekarang dia tengah tido dari pagi tadi kot.bagun sebab nak makan je.pastu masuk bilik panjat katil tido balik.

papejelah baby.hehee

have a nice day ^ ^

4 comments:

PeRdU cINta said...

Alolololo..comelnya baby..kena denda ye..

Lieya Von Jay said...

omel nya dierrr... kak liya pon salu gak denda kucing.. hihi.. pastu mula buat muka tecian..

Lieya Von Jay said...

omel nya dierrr... kak liya pon salu gak denda kucing.. hihi.. pastu mula buat muka tecian..

Eka Tikah said...

alahai, buat muka comel mcm tu boleh buat kita cair tau. hhehe