11 June 2015

dew


assalamualaikum :)

seronoknya kalau hari-hari hujan petang-petang macam tadi,sejuk je ^ ^
jadi lepas je hujan rasa nak ambik gambar dew la pulak..hehee *muka merah :P









paling suka gambar ni sebab ada serangga comel tengah jalan,hiks


ni pun nak letak jugak,baru bangun tido ^ ^
asek tido je budak debab ni

bila tengok gambar ni macam rasa je pokok tu seronok bila kena hujan kan :)

have a nice day awak

7 comments:

Ren Oh. said...

lawa-lawa gambar.

Nadia Johari said...

menarikk

Lieya Von Jay said...

alahai cantik nyer gmabar2 kt atas ni.. kim salam cikit kat kucing shomel tu ^_^

Ninaa Hassan said...

lawa gambar2 ni, pandai akak ambik. si debab tu comellll

Niena Reen said...

Wahh.. Bestnya dah pandai ambil gambar. Ajor la orang sini jugak... Ehehe... :D

Hafiza AizZawa said...

cantiknye embun kan.. ololo.. tomenye kucing dia..

Anizz Annisa said...

nice la.. tengok pon rase tenang je... :)