19 January 2015

photoshoot kahwen (lot of pics)



assalamualaikum 

cerita ni sebenarnya dah lama dari tahun lepas bulan november kalau tak salah aku.tapi baru berkesempatan untuk aku update dalam blog kesayangan aku ni.bukan apa,sebab gambar yang banyak tu aku rasa malas nak tengok lepas tu nak pilih mana satu yang aku patut letak dalam blog.jadi semalam masa tengok ajl,rajin la pulak mata ni nak tengok gambar-gambar tu.

sebenarnya title photoshoot kahwen hanyalah untuk mempromosikan entry ini macam yang selalu blogger-blogger lain buat untuk tingkatkan pageview,ye dak?hiks!sebenarnya photoshoot yang aku dengan kawan-kawan aku buat ni untuk FINAL YEAR PROJECT (fyp) kami untuk subjek graphic design untuk sem satu hari tu.


untuk fyp ni,kami kena membina satu company lengkap dengan visi,misi,logo, bisnes card,packaging dan banyak lagi la.sebab tu la aku sampai tak tido malam ditambah dengan fyp subjek lain memang menguji mata. jadi sebab kumpulan aku semua suka bergambar termasuklah aku sendiri jadi kami nak buat company photographer.teheee!

jadi,kami semua pegi ke KLCC untuk photoshoot lah konon-kononya.aku sebagai model pengantin tak berlaki bak kata kawan aku popo.sebenarnya tak delah pengantin sangat.cuma berblouse dan skirt.halfmoon sebagai penghias tudung di belakang.hahahaa :p


kasut iteww pun kasut pinjam jewwww





walaupun dalam satu group tu sebanrnya tiga orang je tapi semua kawan-kawan aku pergi sekali.nak tangkap gambar sekali.orang kata ramai-ramai baru meriah


masa aku pegi ni ramai jugak orang lepas tu nak photoshoot pun nak cari tempat yang tak de orang sebab malu lee itewww.




lepas habis je photoshoot untuk fyp terus tukar kasut.aku sebenarnya tak la pandai sangat nak bejalan pakai kasut tinggi ni.rasa gayat baqq angg.kemain...~lepas tu masanya untuk photoshoot dengan kawan-kawan aku yang lain ramai-ramai,the fun part! ^ ^


ton , mirza , popo , ira, kechik


okay, misai pun tebalik -..-"






lepas habis tu terus pegi makan dekat klcc.semua kelaparan sebab dari pagi tak makan.banyak lagi gambar sebenarnya dalam laptop aku ni kalau nak letak semua jenuh.hahaha.

I LOVE PEOPLE I CAN BE CRAZY WITH ! aummmm

have a nice day sayangs


4 comments:

aswa leyla said...

cantik cantik je semua .

mujahidah maisarah said...

wow. sis dah mcm kawen btoi2. hehehe

Hafiza AizZawa said...

orgnye cantik.. view kt klcc mmg tpt terbaik...

Shakira Pathi said...

purghh,photoshoot bakhiangqq! :D