21 December 2014

lega weii


assalamualaikum :)



korang taw tak apa maksud lega yang sebenar bila korang tak payah lagi nak stay up sebab buat assigment.bukan stay up je..korang overnight tak tido satu malam sebab nak buat assigment ditambah lagi dengan bila esok paginya ada kelas .

aku tak pernah terpikir untuk lalui semua ni yang aku mampu untuk tak tido sebab nak buat assigment. bukan takat tak tido, aku dengan kawan-kawan aku makan pun tak sempat. ada sampai satu tahap tu serius aku dah tak larat nak buat semua assigment yang gila tahap melambak nya aku pun tak taw nak describe macam mana. 

aku ambik kos computer animation, kos yang banyak coursework bukan exam. kalau sapa yang ingat alah kos animasi ni lukis kartun je puuunnn.. u are totally WRONG. tapi sebab minat aku gagahkan jugak diri aku untuk lalui empat tahun lagi dalam kos ini. insyAllah :')

banyak benda sebenarnya aku nak cerita.nanti aku updatekan kepada next entry okay ^ ^


masa ni baru lepas habis kelas.tak tido lagi satu malam so mata panda lah kami

#pleaseprayforme



have a nice day ^ ^


3 comments:

Carlos Santiago said...

ohhhh

Normi Nieza said...

miss u mirza..belajar rajin2..:)

Anizz Annisa said...

sabar miza.. gud luck taw.. akak doakan semua dipermudahkan segala urusan.. :)