23 December 2014

bodyguard study kite!


assalamualaikum 

ya Allah rasa macam baru je daftar untuk sem satu.tup!tup! kite dah nak habis sem satu dah awak semua.rasa cam baru je duk update cerita pasal form 6..sekarang dah nak masuk final exam dah.gila cepat!untuk study week ni.aku balik rumah sebab mama suh balik. bak kata mama makan tak payah pk semua tak payah pk.

so semalam baru aku start study,hahaa!hari-hari sebelum tu telah ku gunakan untuk mengqadakan tido aku sebelum-sebelum ni.ini memang balas dendam tahap level tinggi punya.sesiapa pun tak kacau aku kalau aku tido. tambah dengan sejuk kan kau tahu kan betapa indahnya waktu tido kite :')

semalam aku study dekat meja then berpindah ke tempat lain sebab aku tak boleh study bila banyak sangat bunyi.orang kata apa yang kita baca tak boleh masuk dalam otak.tapi kalau aku study tempat yang sunyi dekat rumah ni kucing aku mesti kena ada. BODYGUARD!



peel dia bila aku balik ni lain sikit dari biasa.manja sangat.ntah kenapa dia tersangat mengada-ngada.semalam dia la teman aku study.baik je duk atas meja.tak mau turun-turun.baik pulak ni.pelik aku.bhahaa


muka abang macho kite..macho lah sangat kan...


dia punya space saje duk atas meja dah separuh meja -..-"

lepas tu bila dia kalih belah aku mulala tak boleh nampak pen begerak.nak main-main.haissh budak ni..sabar jela.nasib baik sayang kan.tapikan....

tak lama lepas tu








tengok tengok dah tido :')

teman aku study sampai tetido dia.terus angkat masuk dalam bilik.sian dia tido atas meja dengan sejuk lagi. lepas tu kami pun tido la smpai pagi.the end...hahaa :p

have a nice day!



3 comments:

Normi Nieza said...

best pluk kucing..hihik

Anizz Annisa said...

omeynyee... muka bodyguard betul meow nie..hihi

Cikgu Norazimah said...

alolo..omeynyer