9 November 2014

20 tahun 25 hari

assalamualaikum korang ^ ^


dah lama dah tak letak muka sendiri besar-besar dekat bahagian paling atas blog.heee!memang nak update blog,hari-hari teringat kat blog taw tapi sekarang aku sangatlah buzy.tido kalau tak pukul satu lebih pukul dua tak sah.malam tadi je tido awal sikit pukul satu sebab malam minggu.heheee.lepas tu niat dah esok pagi nak update blog.pe ke hei nye blog dah berlapok kan.

sambil makan nestum 3 in 1 sambil dengan lagu cover all about that bass aku update entry ni.bila duk dekat u ni sibuk dengan assigment la apa la.tapi hujung minggu sempat je aku tido tengah hari tambah tambah sekarang hujan.nikmat!miahahaaa :p




untuk kos aku sangat banyak lah lukis,hari-hari mesti akan mengadap sketch book.yelah nama pun kos animation. lect kata kos aku kos yang critical jugak.bukan senang nak buat katun ni sebenarnya.sebelum ni pandai tengok je.pastu bila ntah pape kutuk..heheee.lepas ni janji tak kutuk dah*angkat tangan sumpah

gambar atas tu untuk kelas introduction to drawing.tu baru introduction kena dah lukis camtu.lukis pakai ball pen.tak boleh padam la maksudnya kan.berjam jam jugak aku lukis -_-.tangan kerass yang melukis.

aku dah buat banyak jugak la assigment 2d animation.untuk sem satu ni kitorang kena lukis manual.maksudnya,lukis la selai selai dekat kertas pastu scan baru masuk dalam flash dan buat kepada movie.so far aku suka la.best belajar benda baru ^ ^


sarapan cornflacks ngan susu je,malas turun cafe.ni tengah otw buat animation untuk cakap "HELLO".yang tu pun berejam aku buat.

sebenarnya kan tujuan aku buat entry ni bukan sebab aku nak membebel pasal kerja aku.bhahahaa!sebenarnya aku nak cakap pasal besday aku yang dah lepas tu T-T. sebab tu tajuk 20 tahun 25 hari


dah 20 tahun 25 hari..alhamdulillah ^ ^

tapi tahun ni macam bengong sikit taw.aku boleh lupa hari jadi sendiri!!banyak sangat ke benda aku kena pk sampai aku lupa.PELIK.aku ingat pun lepas kawan aku yang first hantar whataap happy besday.

lepas tu malam tu aku lepak dekat bilik kawan.lepas tu aku nak balik bilik dalam pukul 11.45 camtu kot.kawan aku halang.bagi macam-macam alasan.dorang kata nanti balik sekali la so aku percaya sebab aku tak ingat besdaya aku pukul 12 tu.hahaa.dan pukul 12 berlumur la muka aku dengan peanut butter.


sheila, popo, mirza, ira

semua sama kos semua gila macam dah apa je.hari-hari aku gelak macam pecah perut bila duk ngan dorang ni.


tambah lagi..yang kecil dua orang tu ton ngan zatul ^ ^

punyala besar sketch book aku tu,dah besar.lepas tu sketch book tu berat kot..hahaa



aku dapat kawan semua gila camera.aku pun sama pantang nampak camera.memang sakan la.hari-hari ada je gambar.


lagi satu aku rindu dekat budak kecik ni.pandai je dia cakap dalam tepon ngan aku.soalan dia

kak ija buat apa tu?
kak ija dah makan ke?
kak ija dah mandi ke?
makan apa?
sedap ke?

hahaaa!comel sangat.bijak sangat berkata-kata budak ni.geram-geram!lagi dua minggu nak balik rumah.boleh la jumpa family,boleh jumpa iqram..

boleh jumpa kucing.. -_-


tak sabar nak peluk kucing gedik ni.

okay ^^

aku nak sambung buat keja aku.tu kalau duk buat keje ngantuk-ngantuk kita baring-baring sat.hahaaa.

have a nice day

assalamualaikum :)


7 comments:

Anizz Annisa said...

campus life memang best.. happening walaupun stress..hahah... rindu nak bace bebel2 miza kat blog... :)

Aimi Syafiqah said...

Seronoknya kalau pandai melukis. Kita tak pandai TT__TT

Gee Lion said...

saya jeles pada tangan yg kreatif ni.. bukan jeles jahat, jeles sebab saya tak macam tu.. hehe..

Niena Reen said...

Wahhh, nampak best ja kak mirza belajar tu! Belajar elok2 ya! ;)
p/s: rindu kak mirza 200%

Asha Lya said...

Patut dah lma x nmppk Mirza d blog, life baru d u msti sronok

Hafiza AizZawa said...

pandainye miza lukis.. siap ambil kelas lg..

Dilaella Ella said...

cantik lukisan Mirza, good luck :)