9 September 2014

two kinds of people


assalamualaikum hai hai korang! ^_^



semestinya aku yang belah kanan tuutttt,heeee!

bila duk asrama ni aku kunci jam koi 5.30 pastu 5.45 pastu 5.50 pastu pukul 6.00

hahahahaa...lolololooollll

setakat ni aku duk unikl ni,tak de prob lagi la.okay..kita ikut jeeeee..
hahaaha <33



sampai buat homescreen

rindu..serius tak tipu 

bye korang...




10 comments:

Norhasniza Khalid said...

haha.. parah ni anak dara kunci jam... lebih kurang mama gak.. haha

Norhasniza Khalid said...

haha.. parah ni anak dara kunci jam... lebih kurang mama gak.. haha

Norhasniza Khalid said...

haha.. parah ni anak dara kunci jam... lebih kurang mama gak.. haha

Norhasniza Khalid said...

haha.. parah ni anak dara kunci jam... lebih kurang mama gak.. haha

Cikgu Norazimah said...

CN pun belah kanan..give me 5!!

acik watie said...

Ye la..Acik pun yang belah kanan tu..takut terlajak tido.

Acik tag awak ye.

http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

Al Kisah said...

lor budak unikl ke.. semestinya alkisah yang sebelah kanan.. alarm sure bunyi 2 kal.. itu pun kadang2 terlajak

Izzati Talib said...

same with me , haha! stand by kn ? ^.^

Anonymous said...

nak tanya animation tu sama multimedia ke cos saya nak mohon animation tp x ada yg ada hanya multimedia. saya baru submit application

mirza syazwina said...

x sama sangat..tapi ada jugak subjek animation sama dengan multimedia :)