13 September 2014

first time belajar mandarin


assalamualaikum ^ ^

ni hao ma !

hehehee, eksaited iools



hari ni sabtu pun ada kelas jugak,kelas ganti kelas mandarin

tadi belajar rasa macam budak tadika taw sebab lec sebut kita ikut,hahaa.tapi seronok..hihihiii!
belajar benda baru....

yang tu apa yang aku belajar tadi,ada salah sikit sikit,lec dah betul kan dah :D 
dah kena buat assigment dah..haihaihaii..manyak udah assingment nya sekarang ni lorrh..

tak pe tak pe, challenge is accepted !

heheheee!

okay bye blogger blogger !




10 comments:

Umie Artoqiemie said...

Teringin betul nak blaja tulis mandarin huhu

Mazni Munawar said...

kakak saya pun ada belajar bahasa mandarin. siap kena berlakon dlm bahasa mandarin lagi :D

Niena Reen said...

Wah, best tu kak mirza! Nanti ajar dekat sini ya! Belajar rajin2! :D

Normi Nieza said...

nnt akak nak blajar bahasa madarin degn mirza..hihik

klik iklan..:)

Anizz Annisa said...

seronoknyee belajar mandarin.. teringin nak belajar..huhuhu

acik watie said...

Adik Acik ritu pun belajar sebab buat syarat je..Sekarang, kalau tanya, tak paham.

http://acikwatie.blogspot.com/

Dilaella Ella said...

bestnya belajar mandarin, good luck :)

Izzati Talib said...

waa bestnyerr , blajar bnda baru kn ?
all teh best sis ^.^

ZIERAH said...

kite pun ambil mandarin jugeeee:)

ZIERAH said...

kite pun ambil mandarin jugeeee:)