17 September 2014

ciss tipu ni


hai korang

betul ke aek?aek?aek?


the anatomy of woman's handbag 


tipu kan tipu kan

selalu bawak bag tak taw nak isi apa taw,
kadang2 cari barang nak bagi berat sikit..hahaa.. LOL

p/s : rindu nak blogwalking taw T-T...tapi masa aku terhad sikit sekarang ni..
nanti tengah santai-santai kite blogwalking okay.

entry pun santai-santai je..hakhak..seciput je..hahaa
janji update kan ! :p

bye semua,sayang sikit..muaah!hahaha


14 comments:

Nadia Johari said...

kalau nad penuh

Asha Lya said...

Tipu ni hihihi

Anizz Annisa said...

sangat tipu nie..hihihi...

Nuriesya Nadia said...

Kalau kita rasanya boleh jadi dah camni. :P

nini said...

i hv no hndbag...hihi ada school bqg ja....sebab rasa selamat bila galas beg

Naniey Jemiey said...

isi banyak2 barang lepas tu kelam kabut cari time nak guna..haha

Dilaella Ella said...

tipu hehe.. takda lah sampai penuh mcm ni :)

white lily said...

aieeee hiperbola sangat tuu.. tapi kann... ehem. kadang kadang penuh ngan segala tisu dan resit.. haha

Niena Reen said...

Hehe, saya tak ada handbag. Rasa sangat malas nak beratkan bahu sendiri dengan benda ini. Kehkehkeh. XD

asha hana said...

mana ada ! marah ni marah nie,. hahahahha

Alongxp said...

Tak tipu... betul... hahahaha... dan biasanya kalau sorang lelaki nak cari barang dalam handbag sorang pompuan ibarat carik jarum dalam rumput(ceh ayat). Walaupun benda yang dicari adalah handphone yang boleh tahan besar.

p/s: sayang sikit je? sayang la banyak2 hehehehe

Gee Lion said...

tipu ajer la ni, sy isi barang-barang semua tu dlm beg2 kecik yg tertentu. mudah nak carik.. ish2.. tak semua pompuan mcm di atas ni tau..

acik watie said...

Salam...Acik TERtag awak pulak..hehehee..

http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/preloved-giveaway-by-annur.html

eyqa yushaiza said...

cis cake betul.
tipu wwwwuuuuu..