13 August 2014

wordless wenesday : childhood cartoon




assalamualaikum,salam rabu! ^_^ 





dari zaman budak-budak sampai dah tua bangka sekarang ni still suka sailormoon lagik! :D

hahaa,tak pandai lukis pun.. >_< "

korang pulak apa ye?hehee

have a nice day ^ ^




17 comments:

Normi Nieza said...

suka kartun dalam ujang..:)

Norhasniza Khalid said...

jangankan awak... mama ni pun still minat sailormoon lagi tau

Anizz Annisa said...

hihi same la kite.. akak tambah hello kitty.. akak dh xingat camne nak lukis sailormoon dh..hahah... cantik miza lukis.. ^__^

aswa leyla said...

comel je sallormoon ni . datg follow sini dari http://isolabellaz.blogspot.com/

Ct Aman said...

dengan kuasa bulan akan menghukummu..hehe...igt sangat cerita ni!;)

Niena Reen said...

Hehe, comel sangat sailormoon! :D

Pha Is said...

comel je..

saya datang singgah sini dari blog mialiana.. :)

jemput singgah : Hikayat Budak Pening

mujahidah maisarah said...

ehehe. sail0rmoon. legend katon ni

Izzati Talib said...

Salam , saya datang follow sini :)

white lily said...

doraemon. senang lukis. dan mungkin sama ngan bentuk badan sendiri gak kut.. haha..

Dilaella Ella said...

rindu zaman budak2, dulu akak suka tengok sailormoon ni.. sampai skrg ingat lagu dia hehe..

:: Dhiya :: said...

dijemput utk sertai GA dhiya yang pertama. Harap2 dapat sambutan :) http://dhiyadahlia.blogspot.com/2014/08/dhiyas-first-giveaway.html

:: Dhiya :: said...

dijemput utk sertai GA dhiya yang pertama. Harap2 dapat sambutan :) http://dhiyadahlia.blogspot.com/2014/08/dhiyas-first-giveaway.html

Asha Lya said...

dgn kuasa bulan akan menghukummu ehehe..lya pun minat juga

Akif Imtiyaz said...

Comel..

Sya Mimie said...

Sailormoon akk kureng skit.. Tp klau doraemon ke,anak2 sidek ke, mmng suka.. Hehe

Cikgu Norazimah said...

"akulah gadis cantik yang berjuang demi cinta dan keadilan, sailormooon" ! hehehe