21 August 2014

watak disney dengan fashion moden!



hai korang!

dalam banyak cerita disney aku paling suka frozenlah!let it go let it go gitu..hihii.kadang dalam kereta nyanyi let it go kuat-kuat..biakan family aku dengar suara sesedap rasa aku..muahahahaa.

kalau mula-mula dulu jangan cakap la lagu let it go tu berapa juta kali dengar.yang cover semua aku cari dan  dengar.lepas tu kan aku ada jumpa versi gunung berapi jugak..kahkahkah!kreatif beno dorang ni..hehee

kan bila kita tengok cerita tu ataupun cerita disney yang lain,karakter-karakter dia kan pakai baju ala orang zaman dulu kale..tapi aku jumpa ni dorang buat karakter-karakter dia pakai baju moden plak..baju masa kini..vouge taww..wahahaa

jom tengok aku nak tunjuk nak share..sape dah tengok..tengok jela lagi..hee!






aku paling suka elsa lahh,hehee

harap-harap la disney keluakan lagi katun-katun yang best.kot lepas ni dia buat katun disney watak utama dia lelaki plak ke..kan sebelum ni semua perempuan jekan..snow white..cinderella semua perempuan..tapi cane ae kalau laki...laki tu pengsan selama lamanya pastu ada princess selamatkan dia!hahahaa!

dah melarut.....

have a nice day ^ ^



18 comments:

Sally Samsaiman said...

Kekeke...comel sangat ni...hahahaha...mmg vogieeee the vassss

ikhwan yusuff said...

frozen...hihihi

fina~chan said...

wahh.. memang cantik. saya pun suka Elsa, tp serius belum pnh tgk Frozen g^^ .

setuju, harap2 lps ni wtk utama dia lelaki, selalu dah girls kan?! .heheh

timm bill said...

amboi..mcm over jek..haha! hehe..suka elsa jugak..

Norhasniza Khalid said...

pergh.. smart tu.. kartun pun dah melawo sekarang

Niena Reen said...

Ehehe, cantik sangat dorang! Saya suka Anna. :D Betul, best sangat cerita frozen ni! :D

Teena Tna said...

Suka style yg last sekali tu. sakai! Haha

white lily said...

comelll... suka tengok karakter karakter dia. lawooo.. macam real pun ada kadang kadang.. kannn.. kalaulah watak utama dia lelaki.. wahahaha

najiah shaharain said...

saya dtg dr http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

Anizz Annisa said...

akak byk kali tgk crite frozen nie.. siap nyanyi2 lagi..hihi

Dilaella Ella said...

comel2 watak kartun Disney ni :)

Sya Mimie said...

Alololo.. Comelnyaaaaa.. :)

Mia Liana said...

alahai... comelnya elsa...

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

Yun Sing said...

Cun! :D

asha hana said...

hahahah cun. cerita disney banyak background cantik2 sampai kak hana pown berangan nak ke dunia disney. haha

Gee Lion said...

as salam.. lama tak singgah cni.. opkos la gambar no.2 tu lagi hensem tersangat hensem... hehehehe..

aiman mania said...

haaaahaaaahaaahaaa.....bila tuan punya blog nak jadi watak utama disney..hahahahahahahaha

Cikgu Norazimah said...

alolo..comel pulak tengok ! hehe