6 August 2014

w w : tap in da house ! ^_^


assalamualaikum :)

siapakah tap?siapa?siapa?heheee

T.A.P ialah nama kucing aku yang paling aku sayang.kucing-kucing lain pun aku sayang jugak.semua sayang.hari tu balik kampung tiga hari tak jumpa tap aku rasa macam argghh...rindunya nak pegang perut boyot tap.aku balik dia tak de,bukan pegi mana pun..pegi ngorattt le tu..hikhik

so tap in da house !! kita layan gambar dia jela hari ni okay :D


temptation of eyes :p


uitt!lawa tengkok 


haipp..buat apa kat umah jiran tu?balik!balik!

heheee:P


iteewww malu gileeww neewww...

yakks




suka sangat bila tengok dia tido taw,nyenyak benoooo...


mommy kata...

"minum air banyak baik untuk kesihatan" ^_^


hensem boy..heheee


okla..bye awak semua..nanti mommy masuk gambar kita dalam blog lagi okay.nanti boleh tengok gambar kite lagi.

have a nice day awak :D




14 comments:

Normi Nieza said...

manjanya dia..:)

sHaRiNa eLyaNa said...

pndai sungguh kucing ni posing kan hihih

Anizz Annisa said...

comeynyee tap.. posing menggoda semuanya..hihi

eyqa yushaiza said...

comelnya diaaaaa..
TAP ni nama sempena TOP ke? hohoho..

Niena Reen said...

Kehkeh, comel ja.. Tolong cubit pipi tap untuk saya. :D

Nurfatin Liyana said...

comelnya dia ..
pandai posing pulak tu.. siap ada posing menggoda lagi. hehe

Dilaella Ella said...

comel tap ni, pandai posing depan kamera ^^

mirza syazwina said...

eyqa : tak la..hahaa..saje2 je..hee :p

mirza syazwina said...

niena : okay niena! ^_^ hehee

deno said...

manjanya.... pandai posing :)

Tashira Sha said...

lawanya tengkuk haha gebu gilaaa

Tashira Sha said...

lawanya tengkuk haha gebu gilaaa

Lieya Von Jay said...

kucing warna oren mmg sgt omey ^_^

Sya Mimie said...

Bulat nya bdan dia.. Comel pula tu.. :)