5 August 2014

permulaan yang baru


assalamualaikum :)


dah lama tak tempek muka besar-besar dalam blog walaupun entry bawah ni banyak gambar sendiri.tu entry dua minggu yang lalu.lapok dah...hahaaa

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ^_^ 

tahun ni tema family warna hijau tarang tang tang.rasa ramai pulak tema hijau tahun ni kan.ntah la.hahaa.tapi tahun ni lain sikit la raya.kakak aku tak de.tak balik.duk beraya dekat uk.hmmm hmmm.sembang pun dalam skype jela.tapi meriah jugak aku tengok.masak lontong bagai.waaa..hebat2!heee ;)


selfie ngan adik bongsu!

serius adik aku dah pandai selfie muncung-muncung -..-


a part of my life 

tapi ramai lagi tak cukup...

ni masa dekat rumah,ramai sedara datang.asal ada sedara datang je mesti tangkap gambar.hehee.yela,orang kata raya jela kita boleh kumpul sekali ramai-ramai kan.bila datang meriahnya rumah lahaii :')

semoga habisnya ramadhan ni akan jadi permulaan yang baru untuk kita semua untuk jadi yang lebih baik untuk diri sendiri , keluarga dan agama..amin.. :)


have a nice day ^_^

#prayforgaza


14 comments:

Normi Nieza said...

selamat hari raya miza..:)

ikhwan yusuff said...

meriah tu...selamat hri raya....msih dlm mood raya

Noura Qifays said...

Comelnye diaa.... selamat hari raya ! :)

rizque house collection said...

Haii iom lawati blog kami www.hijabrizq.blogspot.com

Nurfatin Liyana said...

selamat hari raya !
baju raya Fatin pun tema hijau jugak hehe :D

Norhasniza Khalid said...

meriahnya raya yunk..

Lieya Yaya :) said...

kak mirza ! selamat hari rayaaa kak :*

Harith Iskandar said...

Selamat hari Raya ;)

mmm besarnyer muka diaaa ;p

Anizz Annisa said...

comelnye miza.. meriah kalau dapat berkumpul ramai2.. :)

Dilaella Ella said...

selamat hari raya miza :)

deno said...

selamat hari raya dear... maaf zahir dan batin :)

Tashira Sha said...

baju tema kite tahun ni pulak pink. kahkah. anyway,selamat hari raya kak. tak terlambat nak ucap kan? hihi maaf zahir & batin

Lieya Von Jay said...

SLmt hr raya miza ^_^

Sya Mimie said...

Comelnya dia.. :)
Akk pn klau x tema hjau.. Tp bjunya xsiap. Hehe..
Last2, beli kaler lain..