9 August 2014

obses dengan kuku oren !


assalamualaikum :)

lagi sekali taip entry waktu semua orang dah tido.hihii!baru lepas tengok anak kucing dekat lua.sekor anak kucing aku tak lalu makan.jenuh kena paksa jugak makan.jenuh bagi minum susu.cobaan..

aku memang dari dulu lagi suka sangat dengan kuku oren taw.pantang sedare kawin,mesti menggedik nak diinaikan gak..hikhik.penah sampai bebalut tangan dengan plastik bangun tido comot habih tangan warna oren.jenuh abah bersihkan tangan aku.ingat lagi,masa berapa tahun ntah ^_^



inai yang pakai sebelum ni habis dah jadi pakai yang baru.boleh la bajet-bajet pengantin sikit..hahahaha.. -_-''.bila dah besar ni pakai satu tangan je.tangan belah kiri je..

kalau nak buat macam bunga-bunga kat tangan tu sendiri memang sangat tak reti.hari tu buat dengan bff,memang tak jadi bunga..nasib la cepat hilang :p kalau tak buruk tangan iolls..

tapi aku bukan pakai inai pokok pun..mana la ada pokok inai kat umah ni ha..pakai inai beli kat mydin jee haaa..heheee..yang macam tiub tu..senang sikit..kaler dia pun menggoda jiwa dan raga.



kahkah,macam sengaja je kan pegang duit raya..hihii!malas gila aku nak kira duit raya..bersepah sepah duit raya aku..

tu jela aku nak cerita..hehee..sekian saje entry pendek kite..

have a nice day ^ ^


8 comments:

Noura Qifays said...

bnyknye duit rye diaaaa...

Dilaella Ella said...

cantik kuku, akak pun suka pakai inai ni. wah banyak duit raya miza.. :)

fina~chan said...

dpt pakai inai time ada saudara mara kawen je.. hehe.. pssst, mintak sikit duit raya :p

Niena Reen said...

Saya pun suka pakai inai masa dulu2 sebab ada pokok inai tapi sekarang dah tak ada obsession itu.. Kehkeh.. :D

Anizz Annisa said...

ehemmm... banyak duit raye... hikhik... akak pon gile inai.. :)

Sweethoneybelle said...

kak muni pon suka pakai inai . tambah time mengandung ni tetiba teringin nak buat henna kat tangan . . hehee . .

Lieya Von Jay said...

syok nya dpat duit raya banyakk,, ^_^

Sya Mimie said...

Dulu akk pun suka pakai inai.. Pastu bila dh kawin, xnak dh pakai.. Mlas.. Hehe