11 July 2014

perempuan tengok perempuan


assalamualaikum korang ^ ^


reben tu saje-saje letak ae..menggedik..LOL

sebenarnya lama aku duk mengadap blog ni,tapi tak taw nak tulis apa pun.dari semalam kot!duk mengadap entry kosong.bukak tutup bukak tutup.last-last tutup tido terus.letih.

entry kali ni entry sembang-sembang kosong je.aku memang buntu gila tak taw nak taip apa.
selalu kalau aku kelua pergi jalan-jalan kan,mesti aku jumpa ramai perempuan yang cantik-cantik.lepas tu aku suka tengok dorang.aeh..no think think benda lain naa..

aku masih mempunyai perasaan terhadap lelaki...hahahaa..tudiaa

tapi mostly aku suka tengok perempuan yang pakai tudung la.hahaa.pun boleh.dalam hati ni cantik nya dorang cantiknya mereka.putihnya kulit..tak de jerawat pun.tak de parut pun -..-
lagi-lagi sekarang ni kan fesyen berhijab kan banyak giler.aku tengok macam-macam.cantik sangat ya rabbi.lepas tu nak nak dorang yang jenis up to date.jenis hijabista ni..cantiknya...dalam hati pun berkata nak jadi macam dorang....cehhh~

sebab aku ni tak berapa pandai sangat nak berfesyen haa.takat pakai skirt ngan tshirt boleh laaaa........


kesimpulan nya aku memang suka tengok perempuan cantik.k dah.babai

^ ^

p/s : entry tonggang tebalik..err

16 comments:

Asha Lya said...

Kekadang lya pun tak da idea nak menulis bab tu perlu ada gambar baru lya dpt wat entri

Anizz Annisa said...

akak pon suke tengok gugurl yg berhijab nie.. jamu2 mata kata org.. sweet sgt kan..hihi

Tashira Sha said...

sometimes jealous juga tengok diorang -.-

Ren Oh. said...

i pun suke tgk perempuan cantik2, tp selalu disalah anggap yg i ni les haha. salah ke kalau suke tengok perempuan. :P

zazanizam said...

as salam mirza;
hehehe kak zaza suka en3 tungang terbalik ni :) sama la kita,kak zaza pun suka tgok pompuan! hahahaha..cantik je. :p

#apapuncantikrebentu!

zazanizam said...

as salam mirza;
hehehe kak zaza suka en3 tungang terbalik ni :) sama la kita,kak zaza pun suka tgok pompuan! hahahaha..cantik je. :p

#apapuncantikrebentu!

mujahidah maisarah said...

awk pon da cntik. :)

Ain Nafisha said...

Fisha pun suka tengok orang tutup aurat, tenang je hati hehe. Eh, okay lah tu, comel je mirza pakai tudung dengan reben tu hehe.

Niena Reen said...

Hihi, biasalah tu. Siapa tak suka tengok benda cantik. :D Tapi simple2 pon okey apa! Tapi jangan selekeh sangat udah lerr.. Kekekeke... :D

Eiqa Almond said...

Jangan risau akak x pikir lain sebab kita pun sama, ahahhaaa XD

Suka tengok perempuan yg berhijab, fashion tp yg kena pada syariat islam la :)

Japp, nak cerita ni. Perkataan pertama keluar dari mulut akak tengok entry nie "alolooo". Comel aje letak ribbon atas kepala tu,ehhee

Nurul Farahizzati Zakaria said...

Trueee... kalau dh cantik, cantik jugak even buat duckface.. hahaha

Slamdebt.com said...

Perempuan yang cantik hehehe

Cikgu Norazimah said...

owh..sajer2 letak, terkejut CN ingat buat pakai pegi jln2..hehe

Harith Iskandar said...

amboi gambar ehehe

fatin hazirah said...

suka tengok pompuan cantek ? pi ambek cermin besaq2 . awok tu cantekkk sangat mirza oii

Sya Mimie said...

Akk pn suka tgk orng yng cntik2, pndai bergaya ni.. Rasa mcm diri ni selekeh je kdng tu.. Tp mcm mirza, mirza cntik, comel.. Akk suka tgk...