3 June 2014

usik adik satu kemestian sebagai seorang kakak.weehiuuu!



Hai semua!assalamualaikum ^-^

Aku ada dua orang adik..adik laki dengan adik perempuan.tapi aku selalu layan adik aku macam hampeh.hampeh tak hampeh pun sayang tetap sayang.sapa tak sayang adik oooooo~hampeh dekat sini maksudnya selalu buli2..suh ambik tu..suh ambik ni..hohoo

Tapi adik aku yang permpuan payah sikit nak buli sebab beza umur tak bape jauh kot.tu susah sikit.kekadang aku yang ikut cakap dia..upps!LOL
Tapi adik laki aku senang nak buli sebab beza umur  tiga tahun.jauh la jarak tu..nampak la skit aku tua..

Nak nak cita pasal adik laki jela sebab dia jela ada skang ni..cuti..adik perempuan dah ke usim.

Adik aku kalau dalam kereta hanya tiga benda ni je yang dia akan buat..
Yang pertama TIDO paling selalu buat
Yang kedua DENGAR LAGU
Yang ketiga MAIN GAME

Sebab selalu tido dalam kereta..aku suka la usik dia..sebab dia tido buruk beno.wahahaa..kadang-kadang tu berdekah aku gelak tapi dia tetap lekkk je tido..betuah~


Dah beribu gambar aku tangkap tapi tido camtu jugak.sampai aku gelak sesorang.aduh..tak tahan doh..cam macho sangat la dngar muzik pakai headfon.last last tejelepek smpai headfon cmtu tu tak sedar..

kahkahkahbahahaa!!!

Aku memang banyak gambar buruk dia.majoriti tengah tido.tengaga semua ada.best kan usik adik sendiri ni..hihi

aku kan kakakkk..lekk jelaaaa




11 comments:

Farah Waheda Wahid said...

seronok ada adik beradik ni kann???

twinscraftlife said...

안녕하세요? Twinscraftlife is here~~ pls visit our blog! We sell cool handmade products^^ 꼭 오세요~~~ twinscraftlife.blogspot.com

Anizz Annisa said...

hahha..nakal ye mirza..hihi.. comel adik tdo.. :D

Mazni Munawar said...

amboi kakak, suka benar nyakat adik. tpi saya terbalik, saya yg suka usik abang dgn kakak hehe.

Tashira Sha said...

sometimes kite yg kena buli dgn adik sebab badan adik yg darjah 6 tu lebih besar dari kakak dia ni T_T

Lieya Yaya :) said...

betul ! akak yaya suka suruh yaya buat tu buat ni . hahaha . bilaa yaya pot pet pot pet kat akak yaya . dia mesti kata "aku kan kakak" haha

Normi Nieza said...

amboi miza bkn main lagi usik adik yer..:)

Maria Firdz said...

hehe.. usik mengusik bawa kebahagiaan... :)

Niena Reen said...

Hihihi, kesian ler adik tuu.. Tak pasal2 kena ambik gambar.. Hoho. Tetiba rasa teringin nak adik perempuan cause boleh share2 apa2. :D

asha hana said...

amboi. mirza nakal !! haha

Lieya Von Jay said...

betol2.. memang seronok membuli tapi kak selalu kena buli dgn adik ^_^