13 June 2014

terus cashout sebab risau


assalamualaikum :)

tadi aku rasa nak nagis sebab tak boleh nak log in nuffnang.dah kenapa kan.tiba-tiba je tak boleh.baru semalam aku bukak boleh je.hahaaa.

lepas tu google la cepat-cepat.aku rasa mungkin sebab aku dah tukar email nuffnang ni tak boleh bukak kot.ntah la.aku google nampak ada orang kata try bukak dekat browser lain.aku try la.hahaa.nasib mau!aduuh mau luruh jantung ni haa..nak hantar ticket kat nuffnang la.

risau punya pasal..kang jadi lagi ke.baik aku cash out dulu.kang kalau jadi sekali ngan duit lesap.terus nangis aku..hihii!ni cash out kali ke dua baru..baru nak tunggu bia bekepuk-kepuk sikit..
ratus-ratus ke..eleh..heheee

cukup-cukup atas pagar je pun..jadila..hahaa
lupa plak..terima kasih semua yag sudi klik tu..kalau aku datang blog korang comfirm aku tekan iklan..kecuali churp2 la kan..jangan risau..hee ^ ^


bye korang!


28 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kalau churp churp akak pun tak tekan dear...

Niena Reen said...

Wah, jadi lah tu.. Saya pulak belum terfikir nak letak iklan lagi. Hihi, tapi ada juga rasa teringin nak dapat duit hasil blog. :)

Anizz Annisa said...

wah.. bile la akak nak merase kan.. lambat lagi kot nak cashout..huhu.. blanje aiskrim satu.. :P

Syaza Raihanah said...

Wah, tahniah. Boleh shopping lepas ni ^^

Lieya Von Jay said...

kak liya pon dh boley cash out tapi nak kumpul byk2 baru nak cash out ^_^

Naniey Jemiey said...

walaupun 50 hengget tapi mau nye menangis kalau hilang tanpa jejak yaa dik..

Nurul Faiz said...

tahniah.. rezeki berblog :)

cik kanta coklat said...

Kira duit raya la ni kan :)

Nur Inani said...

lepas lah nak buat belanja sikit kan.. hihi.. hai hai si manis :)

Cikgu Norazimah said...

takut gak kan kalau jadi camtu, ok la terus je cash out, leh buat beli kasut baru ;)

Khamsi Abdullah said...

kenapa ngan churp2?

mirza syazwina said...

Sebab kalau tekan x dapat apa pun..hehee..baik tak yah tekan kan...hiii ^-^

Khamsi Abdullah said...

Owh..so, iklan churp2 tu untuk ape?

mirza syazwina said...

X depape pun..kira macam x de iklan..kalau klik pun x dpt ap..hee
Saje je kot churp2 tu..haha

Khamsi Abdullah said...

la..i tot some sort of CPC ads jugak.. what a waste then..

aisyah ambris said...

Bestnyeee dah rasa cashout...hikss

Nazatul Nazurah said...

wah bestnya dapat rasa duit nuffnang hehhh bilalah masa kita eh T.T

Nurul Farahizzati Zakaria said...

50 dah boleh cashout ke? saya nak simpan banyak2.. hehe..

mirza syazwina said...

Haah..dah boleh cash out dah..hehee ^-^

Ninaa Hassan said...

tahniah kak miza sbb dh dapat cash out. nina tk penah merasa pon lg duit hasil blogging ni tsk tsk :'(

Hafiza AizZawa said...

tahniah miza.. kak Fiza dtg isi tabung huawei yer...

Teena Tna said...

Teena nya mcm lama jer nk tunggu dia beranak pinak. Huhu

Izzati Amira said...

masih sedang mengumpul lagi ni... haritu penah terjadi gak tak boleh bukak.. risauu gilaa... heheh

ros_reeza said...

tahniah dah boleh cash out :)

Cik Puan said...

Wooowooo...dah cash out..jelos cik.. ik nanti2 je lah cash out..kasi dok berkepuk2 dlu dalam tu hah...kikiki

Lieya Yaya :) said...

yaya tengah kumpul2 lg . tak taw first cashout yaya bila . hehehe

Sya Mimie said...

Cuak je kn bila xblh buka.. Hehe.. Klau akk pun trus cashout..hihi

MAT NOR said...

tahniah dapat rezeki dari nuffnang