8 June 2014

terlalu susah nak selamat daripada fitnah Dajjal


assalamualaikum

"bukan sekadar tahu rupanya dan sifatnya boleh buat kita selamat dari Dajjal"

apa kita rasa kita mampu kalau satu masa kelak bila dah lama kehilangan ibu ayah,kemudian Dajjal janji untuk hidupkan mereka semula dan mereka betul hidup semula,mampukah untuk kita tak tunduk selepas itu??

apa kita rasa mampu bila bumi kering kontang bertahun-tahun lama dan kita dahaga kemudia Dajjal datang janjikan air untuk kita minum dengan syarat tunduk kepadanya, mampu kita tolak tawaran itu??

copy dari instgram mariaelena...


peringatan untuk semua dan diri aku jugak,sama-sama kita amalkan okay :)

insyAllah :)

have a nice day ^_^


5 comments:

Niena Reen said...

Aduh, memang takut betul dengan fitnah dajal. Tak sanggup rasanya bila fikir saat tu nanti. >.< Moga kita terlindung daripada dajal laknatullah..

Tashira Sha said...

hm peringatan utk diri sendiri juga :)

Harith Iskandar said...

sama2 kita hafal 10 ayat awal Al Kahfi

Lieya Von Jay said...

sama2 lah kita amalkan

Anizz Annisa said...

sekarang pun org dh berani fitnah yg luar biasa..hurmm.. semoga kita tak tergolong dlm org yg membuat fitnah..aminn..