10 June 2014

sebenarnya aku tengah sedih ni tapi aku buat lekk je.


assalamualaikum

hahahahaaaa..
sebenarnya aku tak taw nak letak tajuk apa.sebab tu tajuk tu jujur bukan main lagi.haiihhh~.yee,memang aku tengah sedih pun.sebab aku gagal untuk ujian temuduga upsi.tapi aku tak nangis ae.still cover-cover cun lagi..hihii!

sebenarnya aku tak dela meletakkan harapan yang tinggi pun dekat upsi ni.maksudnya aku tak dela pk yang aku pasti dapat temuduga tu.cuma bila tak dapat tu ada sedikit frust la jugak.tapi tak pela.aku pun dah niatkan dalam diri aku sebelum keputusan keluar.dapat pun tak pe..tak dapat pun tak pe.mungkin bukan rezeki aku dekat upsi..

sebabnya aku yakin dengan segala perancangan Allah..

betul la cakap mama tadi.."tak pe ija tak dapat..ada hikmah nye ija tak dapat temuduga tu"
ya Allah...semangat sikit aku rasa,alhamdulillah ya Allah..
peluang ada kat mana-mana kan.

insyallah,Allah dah rancang yang terbaik untuk aku..hmmm :)
sekarang ni aku just tunggu keputusan upu bulan lapan nantila :)


hahaa,asek gambar ni je..aku memang suka gambar ni..tak taw nape :p

have a nice day :)

15 comments:

Tashira Sha said...

macam tu lah yg kite rasa dulu kak time kite tak dapat UPU aaaaaa sedih gilaa

Puan Kutu said...

betul tu mungkin ada hikmah..Allah dah rancang yg terbaik utkmu.hehe..

Niena Reen said...

Betul kata mama tu kak mirza.. Mesti ada hikmahnya bila tak dapat tu. Tak apa, yakin ada tempat yang lebih baik untuk kak mirza! :D

Izah Akma said...

Mungkin peluang yang akan datang lepas ni lebih baik. inshaAllah. La tahzan kak miza :)

Aneez Jaafar said...

semoga berjaya dik.

permatabiru said...

good luck adik..jgn sedihh..ada hikmahnya setiap yg berlaku..

Normi Nieza said...

mungkin ada yang lbh baik utk miza..insyaAllah..aamiin

Nur Shazira Md Idros said...

sabar ye dik. maybe ada yang lebih baik akan adik terima..

Akif Imtiyaz said...

Sabar ya Miza..mungkin nnt ada peluang yg lebih baik untuk Miza..

Mazatul Muhamad said...

X per... ade rezeki kat tempat lain... Allah dah rancang yg terbaik yer... :)

Anizz Annisa said...

ade rezki kat tempat lain yg lagi the best nanti mirza.. sabar ye.. :) akak doakan yg terbaik utk mirza.. :)

Cikgu Norazimah said...

tak perlu dilayan perasaan sedey tu..cheer !

Hafiza AizZawa said...

manis berbaju kurung... jgn sedih2 ade la rezekinye nnt..

Cik Puan said...

Xpe lah bukan rezeki..mgkin ade lagi yg lebi baik nanti..

Sya Mimie said...

Asslmkm adk comel.. Jgn la sedih ye.. Allah pasti gnti kn nya dgn yng lbih baik.. :)